Kontakt

  • MASZ PYTANIA?

  • Nasi partnerzy

    Posnet
    Posiflex
    Toshiba

Aktualności

2012-12-08InfoPOS w Z.P.C Oskroba

Jest nam milo poinformować że nasz najnowszy produkt, system do obsługi sklepów firmowych InfoPOS został pilotażowo uruchomiony w firmie Zakłady Piekarskie Oskroba.

2012-11-22Info-Touch w Piekarni Familijnej Sp.J., w Kuźnicy Czeszyckiej

Dobiegło do końca wdrożenie systemu obsługi sklepów własnych Info-Touch w Piekarni Familijnej z Kuźnicy Czeszyckiej pod Wrocławiem.Wdrożenie obejmuje całą sieć sklepów firmowych oraz centrale firmy w zakresie obsługi i rozliczania punktów firmowych.Komunikacja z centralą firmy realizowana jest za pomocą technologii GSM. Maksymalne opóźnienie w podawaniu stanów magazynowychz poszczególnych lokalizacjach wynosi tylko 10 min.

2012-10-26Kolejne wdrożenie Info-Net

Ukończono prace wdrożeniowe w Piekarni Warmińska w Braniewie.Firma ta jest naszym klientem od 2004 roku. W tym roku zinformatyzowaliśmy 15 sklepów firmowych. Sklepy pracują na urządzeniach dotykowych firmy Posiflex. Bezprzewodowa komunikacja z centralą firmy zapewniana jest za pomocą technologii telefonii komórkowej. Maksymalne opóźnienie w przekazywaniu danych do centrali wynosi tylko 1 min.

2012-02-20Nowoczesne sklepy firmowe piekarni Grzybki z Info-Touch

W sklepach firmowych piekarni Grzybki trwają prace wdrożeniowe terminali POS z aplikacją Info-Touch. Postęp technologiczny stwarza wciąż nowe możliwości, które to stają się coraz bardziej dostępne. Szybkość działania ekranów dotykowych pozwala już na zastosowanie ich w sklepach firmowych, gdzie sprawność i estetyka obsługi ma bardzo duże znaczenie. Istotna jest również kwestia eliminacji pomyłek kasjerskich oraz skrócony do minimum czas potrzebn

2011-10-17Sklepy Firmowe on-line dzięki Info-Net

Do szczęśliwych użytkowników programu Info-Net dołączyły ekspedientki z 20 Sklepów Firmowych piekarni Putka. Oprogramowanie Info-Net pozwala wydajniej zarządzać dostawami, zwrotami oraz remanentami. Zamówienia on-line dzięki wzorcom i zestawieniom pozwalają na dokładniejsze planowanie zapotrzebowania. Obsługa zwrotów i remanentów on-line, przyczynia się do większej kontroli, mniejszej ilości błędów, ograniczając również pracochłonność procesu. Korzystanie z Info-Net przynosi wymierne korzyści w postaci zmniejszonych zwrotów, zwiększonej sprzedaży oraz redukcji kosztów pracowniczych i połączeń telefonicznych.

2010-06-23Nowy produkt w naszej ofercie!

Do naszej oferty wprowadziliśmy nowy produkt o nazwie Infopiek-Graf, który umożliwia przedstawienie zestawień w formie graficznej.

Nasi klienci