Oprogramowanie dla sklepów własnych


Oprogramowanie do sklepów własnych dla piekarni i cukierni jest kompleksowym narzędziem uwzględniającym specyfikę sprzedaży w sklepach własnych. Stanowi innowacyjny zestaw programów oraz funkcjonalności, których zadaniem jest maksymalne usprawnienie obsługi sklepów własnych oraz ułatwienie zarządzania przedsiębiorstwem. Oprogramowanie umożliwia kontrolowanie wszystkich procesów związanych ze sprzedażą, zamówieniami czy dostawami towaru na bieżąco, a tym samym pozwala podejmować decyzje w sposób racjonalny i opłacalny, bo oparty na najbardziej aktualnych informacjach dostarczanych przez program w czasie rzeczywistym.

To jedyny w Polsce i Europie system klasy bankowej przeznaczony dla branży piekarskiej i cukierniczej działający on-line w czasie rzeczywistym. Obecnie korzysta z niego ponad 50 firm i ponad 800 sklepów.

Oprogramowanie dla sklepów własnych składa się z 3 komplementarnych, ścisłe współpracujących ze sobą programów:

  • Info POS - program instalowany bezpośrednio w sklepach na stanowiskach obsługi klienta (POS - point of sale), działający na terminalach z aplikacją Info-Touch, które umożliwiający łatwą i przyjazną z punktu widzenia użytkownika (sprzedawcy) obsługę całego procesu sprzedaży poprzez ekran dotykowy.
  • Info NET – program przeznaczony do elektronicznej wymiany dokumentów między sklepem a piekarnią, w tym między innymi do składania zamówień, dokonywania zwrotów towarów i przesunięć towarów między magazynami
  • Hurtownia danych - program stanowiący centrum zarządzania przedsiębiorstwem z dostępem online do informacji ze wszystkich sklepów w czasie rzeczywistym wraz z kompleksowymi zestawieniami i analizami.

Info NET


Opis produktu

Program instalowany jest na serwerze w piekarni i umożliwią elektroniczną wymianę dokumentów między sklepem a piekarnią w czasie rzeczywistym. Dzięki temu administrator (właściciel) wie, co się dzieje, a nie co się działo kilka godzin temu, bo dane otrzymuje błyskawicznie, a nie po zamknięciu dnia. Program umożliwia na wydajniejsze zarządzanie dostawami, zwrotami oraz remanentami. Wprowadzone przez sprzedawcę z poziomu sklepu dokumenty są natychmiastowo widoczne w piekarni, tym samym gwarantując bieżący dostęp do informacji o stanie magazynu i ilości sprzedanego towaru oraz usprawniając składanie zamówień, przyjmowanie towaru, dokonywanie zwrotów i inne procesy związane ze sprzedażą.

 

Moduły Info POS i Info NET współpracują ze sobą w czasie rzeczywistym, a przejście pomiędzy oboma programami z poziomu sklepu dokonuje się za pomocą jednego przycisku, dzięki czemu składanie zamówienia przez sprzedawcę nie wstrzymuje sprzedaży, a rozliczenie sklepu dokonuje się automatycznie.

Info NET - najważniejsze cechy produktu

  • obsługa zamówień online z datą na kolejny dzień lub dowolny inny do przodu (ekran 1 i 2)
  • możliwość składania zamówień na różne dostawy, co ma szczególne znaczenie jeśli piekarnia ma kilka dostaw w ciągu dnia (rano, po południu, wieczorem)
  • możliwość kontrolowania zamówień z poprzednich dni, w tym także w poszczególne dni tygodnia, co zapewnia optymalny skład zamówienia pod względem ilości zamawianych towarów i pozwala na dokładniejsze planowanie zapotrzebowania (ekran 4)
  • możliwość złożenia zamówienia na konkretny towar lub z poziomu grupy towarowej, ułatwiająca przegląd z punktu widzenia sprzedawcy
  • zamówienia wzorcowe, które można dowolnie modyfikować lub kopiować z dowolnego innego dnia
  • program wyposażony jest w funkcję potwierdzenia przyjęcia towaru (PTT), co pozwala na bieżąco monitorować ilość towaru, która dotarła z piekarni do sklepu
  • funkcja przesunięć międzymagazynowych między sklepami własnymi (MMP), ułatwiająca optymalne zarządzanie asortymentem i zmniejszeni strat
  • możliwość wyświetlania aktualnych imienin, pozwalająca błyskawicznie reagować promocjami na popularne w Polsce imieniny
  • wyświetlanie aktualnego stanu magazynu, pozwalające optymalnie zarządzać zamówieniami
  • możliwość dokonania zwrotu na przecenę - sprzedawca ma możliwość jej wykonania w przypadku słabiej sprzedających się towarów, co przynosi wymierne korzyści w postaci zmniejszonych zwrotów i zwiększonej sprzedaży. Dowód zwrotu towaru i dowód dostawy w cenie przecenionej pojawia się automatycznie
  • możliwość zamówienia materiałów pomocniczych (np. środków czystości)
  • generowanie dokumentu likwidacji (np. w sytuacji, gdy towar upadnie na podłogę).

Przykładowe ekrany

Produkty powiązane

 ikona

Hurtownia danych

 ikona

Info POS

Infopiek - wybrane wdrożenia

... i wiele innych