Oprogramowanie dla sklepów własnych


Oprogramowanie do sklepów własnych dla piekarni i cukierni jest kompleksowym narzędziem uwzględniającym specyfikę sprzedaży w sklepach własnych. Stanowi innowacyjny zestaw programów oraz funkcjonalności, których zadaniem jest maksymalne usprawnienie obsługi sklepów własnych oraz ułatwienie zarządzania przedsiębiorstwem. Oprogramowanie umożliwia kontrolowanie wszystkich procesów związanych ze sprzedażą, zamówieniami czy dostawami towaru na bieżąco, a tym samym pozwala podejmować decyzje w sposób racjonalny i opłacalny, bo oparty na najbardziej aktualnych informacjach dostarczanych przez program w czasie rzeczywistym.

To jedyny w Polsce i Europie system klasy bankowej przeznaczony dla branży piekarskiej i cukierniczej działający on-line w czasie rzeczywistym. Obecnie korzysta z niego ponad 50 firm i ponad 800 sklepów.

Oprogramowanie dla sklepów własnych składa się z 3 komplementarnych, ścisłe współpracujących ze sobą programów:

  • Info POS - program instalowany bezpośrednio w sklepach na stanowiskach obsługi klienta (POS - point of sale), działający na terminalach z aplikacją Info-Touch, które umożliwiający łatwą i przyjazną z punktu widzenia użytkownika (sprzedawcy) obsługę całego procesu sprzedaży poprzez ekran dotykowy.
  • Info NET – program przeznaczony do elektronicznej wymiany dokumentów między sklepem a piekarnią, w tym między innymi do składania zamówień, dokonywania zwrotów towarów i przesunięć towarów między magazynami
  • Hurtownia danych - program stanowiący centrum zarządzania przedsiębiorstwem z dostępem online do informacji ze wszystkich sklepów w czasie rzeczywistym wraz z kompleksowymi zestawieniami i analizami.

Info POS

Opis produktu

Program działa online i jest dostępny z dowolnego miejsca na świecie z dostępem do internetu, co oznacza, ze można go zainstalować w sklepie własnym w dowolnej lokalizacji z dostępem do sieci internetowej. Pozwala kontrolować wszystkie procesy związane ze sprzedażą, a jednocześnie nie wymaga od sprzedawcy wprowadzania żadnych danych. Dostęp do informacji zarówno z poziomu sklepu, jak i piekarni odbywa się z pozycji administratora, a sprzedawca może skoncentrować się wyłącznie na sprzedaży.

Sprzedaż odbywa się za pomocą intuicyjnego w obsłudze panelu dotykowego z aplikacją Info-Touch, zapewniającego wysoką sprawność oraz estetykę obsługi. Dzięki temu, że sprzedawca nie musi znać cen i kodów kreskowych i zajmuje się wyłącznie sprzedażą, obsługa panelu jest prosta i łatwa, a czas potrzebny na przeszkolenie nowego pracownika sklepu zostaje skrócony do minimum, a ewentualne pomyłki kasjerskie zostają wyeliminowane.

 

Optymalnym rozwiązaniem jest zakup profesjonalnego sprzętu wraz z drugim ekranem widocznym od strony klienta sklepu. Dzięki temu klient sklepu posiada bieżący podgląd kwoty do zapłaty i listy towarów nabijanych na paragon oraz dostęp informacji o aktualnych promocjach i przecenach. Administrator w odpowiedzi na aktualne dane otrzymane ze sklepu może z poziomu piekarni zaproponować odpowiednie promocje i wrzucić je bezpośrednio na ekran klienta.

Info POS - najważniejsze cechy produktu

  • cały asortyment podzielony jest na grupy towarowe
  • administrator sam może wprowadzać z poziomu piekarni wszystkie zmiany, na przykład nowe ceny i nowe grupy towarowe, a zmiany wprowadzone przez administratora widoczne są przez sprzedawcę od razu po kliknięciu przycisku odśwież - po zaktualizowaniu kartotek sprzedawca zobaczy nowe ceny i nowe wyroby
  • program może zostać dostosowany do dowolnego rodzaju asortymentu: np. sklepów mięsnych
  • wystarczy jedno kliknięcie, aby sprzedany towar został dodany do rachunku
  • istnieje możliwość prezentacji na ekranie sprzedawcy 3 najczęściej wybieranych towarów
  • sprzedaż może być prowadzona również z użyciem czytnika kodów kreskowych
  • program daje możliwość podłączenia wagi, co jest idealnym rozwiązaniem dla sklepów cukierniczych sprzedających ciasta
  • klient wprowadzony do bazy jest widoczny we wszystkich sklepach danej firmy, a do jego identyfikacji wystarczy podanie NIP
  • możliwość błyskawicznego wystawienia faktury VAT i wydruku faktury na drukarce fiskalnej
  • możliwość sprawdzenia składu na życzenie kupującego, co wspomaga sprzedaż w przypadku klientów o szczególnych wymaganiach (diabetyków, osób na diecie bezglutenowej, fanów zdrowego odżywiania). Administrator z poziomu piekarni wprowadza do bazy informacje o wyrobie: skład, kaloryczność, wagę, datę przydatności, a sprzedawca po wysłaniu zapytania do bazy za pomocą jednego kliknięcia otrzymuje informacje o wyrobie i może je wydrukować oraz wręczyć kupującemu.
  • program automatycznie podaje, ile reszty należy wydać, co usprawnia pracę sprzedawcy
  • możliwość ustalenia kwoty alarmu na postawie przeciętnej kwoty paragonu w danym sklepie - kiedy wysokość bieżącego paragonu przekroczy kwotę alarmu sprzedawca może sprawdzić, czy nie została popełniona pomyłka i błyskawicznie poprawić błąd
  • program zapewnia możliwość odłożenia rachunku (obsługę stolików), kiedy klient zapomni o jakimś towarze, odłożony rachunek czeka na niego i nie hamuje sprzedaży - można w tym samym czasie, obsługiwać kolejnego klienta, co stanowi znaczące usprawnienie w stosunku do sprzedaży na kasie fiskalnej
  • możliwość ustalenia celów sprzedażowych (targetów) na sklep przez administratora – sprzedawca może na bieżąco monitorować ilość już sprzedanego towaru i ilość niezbędną do osiągnięcia targetu
  • przy zamknięciu paragonu sprzedawca może wypełnić ankietę statystyczną klienta. Profil klienta (np. młodzież, uczniowie, kobiety itp.), pozwala szybko i adekwatnie reagować promocjami na konkrety asortyment kupowany najczęściej przed klientów z danej grupy o konkretnych porach dnia - wypełnienie ankiety zajmuje ok. 2 sekundy.

Przykładowe ekrany

Produkty powiązane

 ikona

Hurtownia danych

 ikona

Info NET

Infopiek - wybrane wdrożenia

... i wiele innych